Jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) az I.T.C. Kft. („Szolgáltató”), mint a www.ecorrect.hu honlapon elérhető eCorrect online számlázó szolgáltatás („eCorrect”) üzemeltetője, valamint az eCorrect szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek („Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
1. Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: International Trading Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített neve: I.T.C. Kft.)
Székhelye: 1074 Budapest, Dohány u. 67.
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 01-09-275338
Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék
Szolgáltató adószáma: 11082376-2-42
Szolgáltató elérhetősége: websupport@itcltd.hu
2. Az eCorrect szolgáltatás
a) Az eCorrect célja a www.ecorrect.hu honlapon („Honlap”) igénybe vehető számlázási és ügyviteli szolgáltatás nyújtása, melynek keretében az Ügyfél a regisztrációt követően a hatályos jogszabályoknak megfelelő számlát állíthat ki és egyéb ügyviteli feladatokat végezhet el online felületen keresztül.
b) A Szolgáltató nem vállal felelősséget arra vonatkozóan, hogy az eCorrect szolgáltatás az Ügyfél valamennyi felhasználói igényét kielégíti.
c) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Honlapot, valamint az eCorrect szolgáltatás működését, tartalmát és funkcióit bármikor előzetes értesítés nélkül módosítsa, javítsa, kiegészítse, vagy az eCorrect szolgáltatást megszüntesse.
A Szolgáltató az eCorrect szolgáltatást különböző díjcsomagokban határozza meg, de lehetőséget biztosít a DEMÓ verzió korlátlan ideig történő díjtalan használatára (a DEMÓ verzióban kiállított dokumentumok nem adóügyi bizonylatok, a NAV felé beküldésre nem kerülnek, ÁFA elszámolásra nem használhatók).
A DEMÓ verzió használatának időszaka alatt az elkészült dokumentumok kezelése teljes értékű (lekérdezhetők, listázhatók, nyomtatható, előnézettel ellenőrizhetők), viszont a DEMÓ verzió kikapcsolását követően az addig felrögzített adatok (partnerek, termékek, beállítások) törlődnek, az éles verzió üres adatbázissal indul, a DEMÓ verzióba történő visszalépés nem lehetséges.
A DEMÓ verzióban regisztrált dokumentum (számla, szállítólevél, díjbekérő, felvásárlási jegy) kiállító cég rögzített adatai tárolódnak.
d) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az eCorrect szolgáltatás bizonyos funkcióinak használatához (pl.: számla kibocsátása) a vállalkozása valós adatainak (cégnév; adószám; székhely, NAV Online számla adatok) megadása kötelező.
e) Az Ügyfél az eCorrect szolgáltatás használatával, az általa megadott és kezelt valamennyi adat Szolgáltató által történő tárolásához, a Regisztráció teljes időtartamára kifejezetten hozzájárul.
f) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató az eCorrect szolgáltatás üzemeltetéséhez az alábbi tárhelyszolgáltatót veszi igénybe:
Tárhelyszolgáltató neve: I.T.C. Kft.
Tárhelyszolgáltató székhelye: 1074 Budapest, Dohány u. 67.
Tárhelyszolgáltató elérhetősége: websupport@itcltd.hu
3. Regisztráció
a) Az eCorrect szolgáltatást bárki igénybe veheti, aki annak használatára a hatályos jogszabályok alapján kötelezett, vagy jogosult. Az Ügyfél kijelenti, hogy az eCorrect szolgáltatást kizárólag önálló foglalkozásával vagy gazdasági tevékenységével összefüggő célok érdekében veszi igénybe, melyre tekintettel nem minősül a Ptk. 8:1. § (1) 3. pontja szerinti fogyasztónak. Az eCorrect szolgáltatás használatának feltétele a Honlapon történő regisztráció („Regisztráció”).
b) Regisztrációra a Honlapon található „REGISZTRÁCIÓ” gombra történő kattintással van lehetőség. A Regisztráció során az alábbi adatokat kell kötelezően megadni:
- vezetéknév
- keresztnév
- valós e-mail cím
- jelszó
c) A Regisztráció során nyilatkozni kell továbbá a jelen ÁSZF és az Adatvédelmi tájékoztató elfogadásáról.
d) Regisztrációt követően az Ügyfél a Regisztrációkor megadott e-mail címe és jelszava megadásával, valamint a „BEJELENTKEZÉS” gombra történő kattintással éri el az eCorrect szolgáltatásban saját regisztrált fiókját („Regisztrált fiók”).
e) Az Ügyfél köteles az eCorrect szolgáltatáshoz használt jelszót és hozzáférési adatokat titokban tartani. Amennyiben az Ügyfélben felmerül a gyanú, hogy illetéktelenek is hozzáférhettek a felhasználói azonosítóihoz, javasolt a Profil menüben a belépéshez szükséges jelszó azonnali módosítása. A fenti tevékenység elmulasztásából eredő károkért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
4. Regisztrált fiók törlése
a) Az Ügyfél a Regisztrált fiók törlését a Regisztrációkor megadott e-mail címről, a Szolgáltató websupport@itcltd.hu email címére küldött elektronikus levél útján kezdeményezheti. A Regisztrált fiók törléséhez az Ügyfél köteles a Regisztrációkor megadott adatait, valamint vállalkozása adatait megadni. A kérelem beérkezését követő 3 munkanapon belül a Szolgáltató e-mail útján visszaigazolja a kérelmet és felkéri az Ügyfelet, hogy a törlésre vonatkozó igényét 3 munkanapon belül e-mail útján erősítse meg. Amennyiben az Ügyfél a Regisztrált fiók törlésére vonatkozó igényét a fenti határidőben megerősíti, úgy a Szolgáltató a Regisztrációt további 3 munkanapon belül törli. A Regisztrált fiók törléséről a Szolgáltató e- mailben értesíti az Ügyfelet.
b) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Regisztrált fiók törlésével valamennyi adat (különösen, de nem kizárólagosan: felhasználói adatok; az eCorrect szolgáltatás használata során kiállított és rögzített számlák; ügyfelek adatai; termékek adatai; elkészített ajánlatok) végérvényesen és visszavonhatatlanul törlésre kerül.
c) Az Ügyfél kizárólagos felelőssége gondoskodni arról, hogy adatai a hatályban lévő jogszabályoknak megfelelően mentésre és tárolásra kerüljenek, mielőtt a Regisztrált fiók törlése megtörténik.
d) Szolgáltató fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy az Ügyfél Regisztrált fiókját előzetes figyelmeztetés vagy tájékoztatás nélkül korlátozza és megtegye a szükséges jogi lépéseket, amennyiben megítélése szerint bármely más természetes vagy jogi személy jogával, nevével, e-mail címével, vagy más adatával visszaél, illetve az eCorrect szolgáltatás használata során a jelen ÁSZF, vagy a hatályos jogszabályok rendelkezéseit megsérti, vagy az eCorrect szolgáltatást más módon visszaélésszerűen használja.
5. Előfizetés és lemondás
a) A Regisztrációt követően az Ügyfél időkorlát nélkül, díjmentesen használhatja a DEMÓ verziót.
A DEMÓ verzió kikapcsolását követően az Ügyfél automatikusan az alapszolgáltatást biztosító, díjtalan Free csomaggal kezdheti meg számlázási tevékenységeit.
A rendszer lehetőséget biztosít más díjcsomagra történő váltásra. Az Ügyfél a választott díjcsomagra vonatkozó díjbekérő kiegyenlítését követően jogosult a díjcsomagban található szolgáltatások igénybevételére.
Az előfizetés havi vagy éves díjfizetési lehetőséggel vehető igénybe.
Az előfizetés alapértelmezetten folyamatosan megújuló jellegű, amely jelleget az Ügyfélnek lehetősége van módosítani az alkalmazás online felületén legkésőbb a lejárat napjáig.
Az előfizetés lejárta előtt 7 nappal "Emlékeztető - előfizetése hamarosan megújul!" vagy "Emlékeztető - előfizetése hamarosan lejár!" emailt küldünk a csomag időkorlátozott használatának változásáról.
Amennyiben az Ügyfél nem kívánja megújítani az előfizetését, akkor a lejárat napját követő napon megtörténik az alapszolgáltatást biztosító, díjtalan FREE csomagra történő átsorolása.
Amennyiben az Ügyfél a megújuló előfizetés mellett dönt, úgy automatikusan számlázásra kerül a következő periódus (havi vagy éves) aktuálisan meghirdetett díja.
Ha a számla kiállításától számított 8 napon belül a Szolgáltató kiegyenlítettnek látja a számlát, akkor az Ügyfél megszakítás nélkül tovább használhatja előfizetési csomagját.
Abban az esetben ha nem történik meg a számla kiegyenlítése a fentebb említett 8 napos fizetési határidőn belül, úgy a Szolgáltató jogosult az Ügyfél előfizetésének alapszolgáltatást biztosító, díjtalan FREE csomagra történő átsorolására.
b) A megváltott díjcsomag lejárat előtti visszaminősítése nem lehetséges, csak az előfizetési csomag lejártát követően.
Magasabb díjcsomagra történő váltás esetén a fel nem használt napokra bontott díjkülönbözet jóváírásra kerül a magasabb csomag előfizetési díjából. Az Ügyfél a magasabb díjcsomagra vonatkozó díjbekérő kiegyenlítését követően jogosult a díjcsomagban található szolgáltatások igénybevételére.
Az Ügyfél az Előfizetést bármikor lemondhatja, de a Szolgáltató a már megfizetett előfizetési díjat minden esetben jogosult megtartani. Amennyiben az Ügyfél a lemondást követően ismételten igénybe szeretné venni az eCorrect szolgáltatást, úgy Szolgáltató jogosult a teljes előfizetési díj újbóli kiszámlázásra.
c) Szolgáltató az eCorrect szolgáltatás díját minden esetben a www.ecorrect.hu honlapon tünteti fel. Szolgáltató fenntartja a jogot az előfizetési díjak módosítására. Az előfizetési díjak, valamint a szolgáltatáscsomagok módosításáról Szolgáltató előre értesíti az Ügyfelet.
d) A szolgáltatáscsomagok megváltási ideje a Szolgáltató által kiállított díjbekérő teljesítésének időpontjától indul.
e) A választott szolgáltatáscsomag megfizetésére kizárólag a Szolgáltató által kiállított díjbekérő kiegyenlítésével van lehetőség.
6. Bejelentési kötelezettség
a) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendelet alapján, az eCorrect szolgáltatás használójaként köteles az számlázási szolgáltatás igénybevételének kezdetét követő 30 napon belül az adóhatósághoz, az erre a célra rendszeresített nyomtatványon, az alábbi adatokat bejelenteni:
- a számlázó rendszer nevét és elérhetőségét
- a számlázási szolgáltatást nyújtó nevét, adószámát;
- a számlázási szolgáltatás igénybevételének kezdő időpontját.
b) Az Ügyfél tudomásul veszi továbbá, hogy a számlázási szolgáltatás igénybevétele befejezését követő 30 napon belül köteles az adóhatósághoz, az erre a célra rendszeresített nyomtatványon, az alábbi adatokat bejelenteni:
- a számlázó rendszer nevét és elérhetőségét;
- a számlázási szolgáltatást nyújtó nevét, adószámát;
- a számlázási szolgáltatás igénybevételének kezdő időpontját;
- a számlázási szolgáltatás igénybevétele befejezésének időpontját.
c) A Szolgáltató és az eCorrect szolgáltatás bejelentéshez szükséges adatai, a Regisztrációt követően, a „Névjegy” gombra történő kattintással érhetőek el.
d) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy 2020. 07.01.-től minden belföldi ügyletre és belföldön nyilvántartásba vett adóalany részére kibocsátott számláról adatot kell szolgáltatni a NAV részére, ezért az eCorrect szolgáltatás használójaként köteles a számlázási szolgáltatás megkezdése előtt regisztrálni a NAV Online számla Rendszerben. https://onlineszamla.nav.gov.hu/tajekoztatas_a_regisztraciorol
Az Ügyfél az eCorrect számlázó Beállítások – Online számla adatok felületen közvetlenül elérheti a regisztrációs felületet.
7. Felelősség
a) A Honlapon található tartalmak és információk kizárólag tájékoztatási célokat szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért és helyességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
b) Ügyfél tudomásul veszi, hogy az eCorrect szolgáltatást kizárólag a saját felelősségére használhatja, és a Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfél eCorrect szolgáltatás használata során tanúsított magatartásért. Az eCorrect szolgáltatás használatával kiállított számlák, bizonylatok, listák és egyéb dokumentumok tartalmi helyességéért, valamint az azok alapjául szolgáló egyes gazdasági események valódiságáért a Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik, ezen dokumentumok helyességének teljes körű ellenőrzése mindenkor az Ügyfél kizárólagos felelőssége és kötelessége. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató köteles teljes mértékben együttműködni az eljáró hatóságokkal, az Ügyfél által esetlegesen elkövetett jogsértések vonatkozásában, így különösen – de nem kizárólagosan – köteles a hatóság megkeresése esetén az Ügyfélről, valamint az általa használt eCorrect szolgáltatásról, valamint az eCorrect szolgáltatás keretében tárolt és számára hozzáférhető adatokról adatot szolgáltatni.
c) Az Ügyfél az eCorrect szolgáltatás használata során minden esetben a hatályos jogszabályok szerint köteles eljárni, különös tekintettel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény rendelkezéseire.
d) A Szolgáltató nem felel az Ügyfelet ért és az eCorrect szolgáltatás használatából eredő közvetett vagy közvetlen károkért. A Szolgáltató az alkalmazandó jogszabályok által megengedett mértékig kizárja a felelősséget bárminemű bevétel- vagy nyereségkiesésért, meghiúsult értékesítési lehetőségért, adatvesztésért, helyettesítő termékek vagy szolgáltatások beszerzéséből fakadó költségekért, tulajdonban bekövetkezett kárért, üzleti forgalom kieséséért, üzleti információ elvesztésért, vagy bármiféle speciális, közvetlen, közvetett, eseti, gazdasági, fedezeti, vagy következmény kárért, függetlenül a károkozás mikéntjétől, és attól, hogy az szerződésből, gondatlanságból, vagy más, felelősséget megalapozó tényből ered, ha ezek az eCorrect szolgáltatás használatának vagy használhatatlanságának okán merültek fel, még abban az esetben is, ha az Szolgáltatót előzőleg értesítették az ilyen kár bekövetkeztének lehetőségéről.
Szolgáltató továbbá nem vállal felelősséget az eCorrect szolgáltatás helyes vagy helytelen használata következtében, vagy vis maior esemény folytán felmerült károkért.
Az Ügyfél kizárólagos felelősséggel tartozik azért, hogy az eCorrect szolgáltatás keretében kezelt adatait rendszeresen és az adatok jelentőségéhez mérten mentse, archiválja és tárolja.
e) Az eCorrect szolgáltatás és az informatikai rendszerek komplex természetéből adódóan, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy az eCorrect szolgáltatás hibamentesen és zavartalanul működik, illetve, hogy valamennyi informatikai rendszerrel és eszközzel kompatibilis. A biztonságos üzemelés érdekében fontos, hogy az Ügyfél a használat megkezdése előtt és az eCorrect szolgáltatás használata során valamennyi elérhető tájékoztatást megismerjen, valamint valamennyi utasítást és tanácsot betartson.
Fentiekre tekintettel, a Szolgáltató semmi esetre sem szavatolja, hogy az eCorrect szolgáltatás kielégíti az Ügyfél üzleti folyamatai által támasztott egyedi igényeket, valamint, hogy megfelelnek az Ügyfél valamennyi felhasználói elvárásának.
f) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy az eCorrect szolgáltatás valamennyi díja a jelen 7. pontban meghatározott felelősségkorlátozásra tekintettel került meghatározásra.
8. Adatvédelem és adatkezelés
a) A Szolgáltató kiemelten fontosnak tartja Honlap látogatóinak, valamint Ügyfelek személyhez fűződő jogait. A Szolgáltató a rögzített személyes adatokat bizalmasan, a hatályos adatvédelmi jogszabályokkal összhangban, valamint a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően kezeli.
b) A Szolgáltató minden szükséges lépést megtesz, hogy biztosítsa az Ügyfél által megadott személyes adatok biztonságát mind a hálózati kommunikáció során, mind az adatok tárolása, őrzése során. A Szolgáltató az eCorrect a szolgáltatás titkosított SSL protokollon keresztül érhető el, az üzemeltetés minősített adatközpontban, dedikált szerverrendszeren keresztül történik.
c) A személyes adatokhoz szigorúan korlátozott a hozzáférés a jogosulatlan megismerés, a személyes adatok jogosulatlan megváltoztatása, illetve jogosulatlan felhasználása megelőzésére.
d) A Regisztrációhoz kapcsolódó adatkezelés célja az Ügyfeleknek az eCorrect szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosítása, a szolgáltatás nyújtásának, a teljesítés megfelelőségének dokumentálása, valamint adott esetben a számlázás lehetővé tétele, illetve az Ügyfelekkel létrejött jogviszonyok bizonyítása.
e) A Szolgáltató általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint az Ügyfél önkéntes hozzájárulása, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló a 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése által adott felhatalmazás alapján kerül sor. Az Ügyfél a hozzájárulást a Regisztráció során adatai önkéntes megadásával, valamint a jelen ÁSZF elfogadásával adja meg.
f) A Regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a Regisztrációval kezdődik és a Regisztráció törléséig tart. A Regisztráció során az Ügyfélnek kizárólag az alábbi személyes adatokat kell kötelezően megadni:
- vezetéknév
- keresztnév
- valós e-mail cím
- jelszó
g) Az Ügyfél bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat. Szolgáltató az Ügyfél kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt személyes adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást. Az Ügyfél tiltakozhat továbbá személyes adata kezelése ellen, ennek keretében kérheti személyes adatainak helyesbítését és törlését is. Az e-mailen, vagy postai úton kért adathelyesbítésre és adattörlésre a kérés, vagy kifogás megérkezésétől számított 8 munkanapon belül válaszol a Szolgáltató adatkezelő. Az Ügyfél a fenti jogait az 1. pontban rögzített elérhetőségeken keresztül gyakorolhatja.
h) A Honlap és az eCorrect szolgáltatás használata során a Szolgáltató technikai okokból automatikusan rögzíti az Ügyfél IP címét, az általa használt operációs rendszer és böngészőprogram típusát és más információkat. Ezen adatok naplózását a rendszer folyamatosan végzi, de nem kapcsolja össze a Regisztráció során vagy a felhasználás során megadott adatokkal. Az így nyert adatokhoz az Ügyfél nem férhet hozzá. Szolgáltató rögzítheti azoknak az internetoldalaknak az adatait, ahonnan az Ügyfél eljutott a Honlapra, és azokat is, amelyeket a Honlapon látogatott, valamint a látogatás idejét és időtartamát. Az Ügyfél személyére, profiljára ezekből az adatokból nem lehet következtetni. A Honlap látogatóinak számítógépét a rendszer egy ún. cookie-val (süti) azonosítja. A fenti információkat Szolgáltató kizárólag a Honlap technikai üzemeltetése érdekében, valamint statisztikai célokra használja fel.
i) A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére. Az e-mail címek kezelése elsősorban az Ügyfél azonosítását az eCorrect szolgáltatás használatához kapcsolódó kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor email küldésére. A Regisztrációval azonban az Ügyfél kifejezetten hozzájárul, hogy az általa megadott elektronikus levélcímekre a Szolgáltató hirdetést vagy reklámot tartalmazó leveleket is küldjön.
j) A Szolgáltató adatkezelésével kapcsolatos panaszok esetén az Ügyfél a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1024 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.; telefon: +361- 391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; URL: www.naih.hu) jogosult fordulni.
9. Szerzői jogok
a) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Honlap felépítése, a Honlapon található valamennyi szöveges és grafikai tartalom, védjegy, valamint az eCorrect szolgáltatás alapjául szolgáló valamennyi szoftveres és egyéb megoldás vonatkozásában a Szolgáltató kizárólagos szerzői jogokkal rendelkezik.
b) A fenti szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatóak fel, nem hasznosíthatóak, nem sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.
10. Panaszügyintézés és jogérvényesítés
a) Az Ügyfél a Szolgáltató tevékenységével, valamint az eCorrect szolgáltatással kapcsolatos kifogásait a websupport@itcltd.hu email címen terjesztheti elő. A Szolgáltató a kifogásokra 30 munkanapon belül elektronikus úton válaszol.
b) Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
c) Az Ügyfél jogosult továbbá a követelésének bíróság előtti érvényesítésére is a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Szolgáltató és az Ügyfél jogvitáik esetére a magyar bíróságok joghatóságát, valamint hatáskörtől függő Bíróság illetékességét kötik ki.
d) A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött jogviszonyra a magyar jog irányadó.
11. ÁSZF módosítása
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket, az Ügyfelek előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, az eCorrect szolgáltatás első használatával és a módosítások elfogadásával válnak hatályossá az Ügyféllel szemben.
Jelen ÁSZF 2024.11.06. napjától hatályos